5 دليل موجه براي تغيير شغل
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

5 دليل موجه براي تغيير شغل

آيا شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد که شغل‌ رويايي‌ سابق‌تان به کابوسي هرروزه تبديل شده؟ شايد زمان آن رسيده در شغل‌تان تجديد نظر کرده و دست به تغيير بزنيد؛

بنابر مطالعات جديدي که ازسوي موسسه «دلوئيت» انجام شده، 80 درصد مردم از شغلي که دارند ناراضي هستند.

به‌گزارش "لايو بورس" به نقل از اقتصاد آنلاين، آنها در اکثر روزها از رفتن به سر کار متنفر هستند. اما سوال اينجاست که چطور مي‌توان فهميد زمان آن رسيده تا از کاري که براي‌مان عذاب آور شده استعفا بدهيم؟ در اين گزارش به علايمي که نشان مي‌دهد وقت آن رسيده تا تغييري بزرگ در شغل‌مان ايجاد کرده و فضاي کاري جديدي را تجربه کنيم، اشاره مي‌شود.

مدام مريض مي‌شويد؟
سلامتي هميشه اولويت دارد. اگر شرايط کاري، باعث بيماري شما شده، زمان آن رسيده تا استعفا کنيد. استرس کاري شما زياد است؟ حجم کارتان بالاست؟ شرايط کاري مناسب نيست يا مدت زمان کاري شما بيش از حد معمول طولاني است؟ دلايل‌تان هرچه باشد، اما اگر کارفرماي شما اشتياقي ندارد تا اين شرايط را براي شما تعديل کند، بايد تا پيش از آنکه يک بحران جدي سلامتي شما را وادار به تصميم‌گيري کند، استعفا کنيد. شايد بتوانيد در شغل جديد، شادتر بوده يا شرايط سلامت‌تري داشته باشيد تا آنکه بخواهيد باقي عمر خود را روي تخت بيمارستان بگذرانيد.

رييس‌تان از شما بيزار است؟
آيا رابطه شما و رييس‌تان شکرآب است؟ اگر کار کردن با او شرايط را به شدت پر تنش کرده، شايد روزهاي فعاليت شما در محل کارتان به شمارش افتاده است. پس سعي کنيد تا پيش از آنکه اخراج شويد خودتان دنبال کار جديد باشيد. معمولا، وقتي هنوز شغلي داريد، راحت‌تر مي‌توانيد در مصاحبه‌هاي شغلي موفق شويد و کار جديدي بيابيد. اين مساله به‌خصوص وقتي که با بدرفتاري کارفرما روبرو مي‌شويد و تلاش‌هاي شما براي حل و فصل ماجرا جواب نمي‌دهد، اهميت بيشتري پيدا مي‌کند چرا که نبايد اجازه دهيد از شما سوءاستفاده شود.

مرتبا با همکاران‌تان تنش داريد؟
داشتن تنش با بيش از يک نفر در محل کار، به مرور زمان استرس‌زا مي‌شود. اين مساله همچنين تمرکز و کيفيت کاري شما را از بين مي‌برد و در نهايت وقتي صحبت از ارزيابي عملکرد کاري مي‌شود، منجر به بروز مشکلات عديده‌اي براي شما خواهد شد. تنش‌هاي محيط کار با همکاران همچنين مي‌تواند روابط شما با ديگران را نيز دچار مشکل مي‌کند و منجر به موضع‌گيري آنها در مقابل شما مي‌شود. اين وضع خيلي سريع رو به وخامت مي‌رود و اگر نيروي انساني اداره نتواند کمکي به اين وضعيت کند، آن‌وقت شايد لازم باشد خودتان راسا اقدام کنيد.

حقوق‌تان خيلي کم است؟
بسياري از وقت‌ها، کاهش هزينه‌ها و بودجه‌بندي هم تا اندازه‌اي امکانپذير است و حقوق‌تان تا چند روز کفاف هزينه‌هاي شما را مي‌دهد. پس از مدتي شايد اين همه رنج کشيدن ارزشش را نداشته باشد. اگر خود را در موقعيتي ديديد که به سختي مي‌توانيد با حقوق‌تان نيازهاي ماهانه خود را تامين کنيد، شايد زمان آن رسيده باشد تا به دنبال شغل ديگري باشيد. اما قبل از هرگونه تصميم‌گيري، ساير موارد نظير انعطاف‌پذير بودن ساعت‌هاي کاري يا مزاياي بيمه درماني را نيز درنظر بگيريد.

از شغل‌تان متنفر هستيد؟
شايد اين بهانه که در محل کارتان راحت هستيد يا در شغل‌تان به اندازه کافي تسلط داريد، توجيه خوبي براي ماندن در سر کار  نباشد و شما شايسته شغل بهتري باشيد. اصلا شايد از شغل‌تان متنفر هستيد و فقط به همين دلايل ناچاريد آن را ادامه دهيد؛ در صورتي که در شرايط دشواري زندگي کنيد، اين زندگي به هيچ دردي نمي‌خورد. بهتر است تا قبل از آنکه سال‌هاي سال سپري شود و بدون اينکه پيشرفت داشته باشيد در جا بزنيد و فقط از خود را سرزنش کنيد، به فکر تغيير شغل‌تان باشيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.